HelyezésNévPont /
Segédpont*
Továbbjutó
1 Vajda Ádám 3
Budapest, Terézvárosi M-A, M-N Két Tannyelvű Általnos Iskola
20
(1243,3)
2 Riddle Christopher 4 / A
Budapest, Álmos Vezér Gimnázium és Általános Iskola
19
(1190,4)
3 Rajkai Bertalan 3 / A
Budapest, BZSH Scheiber Sándor Általános Iskola és Gimnázium
19
(1199,4)
4 Ferenczy Dominik 3 / B
Budapest, Kossuth Lajos Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Ált. Iskola
18
(1165,2)
5 Kirchlechner-Farkas Edit Zsófia 2 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
17
(1068,4)
6 Körmendi János 4 / B
Budapest, Kós Károly Általános Iskola
17
(1069,3)
7 Hajdu Gréta 3 / Z
Budapest, Budapest XVII. Kerületi Gregor József Általános Iskola
16
(1014,8)
8 Serbán Henrik 4 / A
Budapest, Klik Pais Dezső Általános Iskola
15
(974,9)
9 Szörényi Szellő 3 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
15
(999,3)
10 Boni-Rákóczi Nathalie 4 / B
Budapest, Szent István Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Isk.
14
(966,8)
11 Borek Dávid 3 / N
Budapest, Lágymányosi Bárdos Lajos Általános Iskola és Gimnázium
12
(797,6)
12 Gyömbér Levente Ábel 3 / B
Budapest, Budapest XVI. ker. Arany János Általános Iskola
11
(743,2)
13 Castorina-Mozsár Eleonóra 3 / A
Budapest, Virányos Általános Iskola
11
(744,0)
14 Majer Bendegúz 4 / B
Budapest, Kós Károly Általános Iskola
11
(771,6)
15 Varga Ádám 4 / B
Budapest, Kőrösi Csoma Sándor Kéttannyelvű Általános Iskola
11
(799,2)
16 Pacsika Levente 3 / B
Budapest, Óbudai Harrer Pál Általános Iskola
9
(582,2)
17 Takács Balázs Ákos 4 / C
Budapest, Kossuth Lajos Általános Iskola
8
(487,9)
18 Szénási Klára 4 / B
Budapest, Álmos Vezér Gimnázium és Általános Iskola
8
(496,9)
19 Hegedűs Georgina 3 / B
Budapest, Virányos Általános Iskola
8
(505,0)
20 Vieira Caio 3 / B
Budapest, Centenárium Általános Iskola és Szakiskola
8
(554,5)
21 Kurucz Anett 3 / B
EGYÉNI VERSENYZŐK
8
(578,9)
22 Rádi Réka Csepke 3 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
4
(270,8)

*A segédpontokat csak azonos főpontszám esetén vesszük figyelembe, a holtversenyek eldöntésére.

A segédpontok számítása: minden egyes feladatnál, külön-külön megállapítjuk, hogy a versenyzők hány százaléka oldotta meg az adott feladatot. Minden versenyzőnél az általa helyesen megoldott feladatok százalékos értékeit összeadjuk. Így minden versenyző esetében alakul egy százalékos érték, amelyet segédpontnak nevezünk.

A versenyben résztvevő versenyzők „maguk döntik el”, hogy mi a nehéz és mi a könnyű feladat. A nehezebb feladatot kevesebb versenyző tudja megoldani, így a feladathoz kapcsolódó százalékos érték alacsonyabb, míg a könnyebb feladatot többen tudják megoldani, ezért ehhez magasabb százalékos érték kapcsolódik. Ez igaz a feladatok összességét tekintve is. Vagyis a százalékos értékek összege, azaz a segédpont nehezebb feladatok megoldásánál alacsonyabb, míg könnyebb feladatok megoldása esetén magasabb. Ezért soroljuk előbbre az alacsonyabb segédponttal rendelkező versenyzőt – azonos főpontszám mellett.