HelyezésNévPont /
Segédpont*
Továbbjutó
1 Vajda Ádám 4 / A
Budapest, Gárdonyi Géza Ált. Isk. és Herman Ottó Tagiskola
22
(1319,3)
2 Kaszonyi Márk 4 / B
Budapest, Terézvárosi M-A, M-N Két Tannyelvű Általnos Iskola
21
(1242,7)
3 Ujvári Dávid 4 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
19
(1153,7)
4 Ardey Bálint 4 / A
Budapest, Szent István Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Isk.
19
(1211,6)
5 Muszka Zita 1 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
18
(1052,7)
6 Bartucz Eszter 3 / A
Budapest, Újpesti Karinthy Frigyes M-A Két Tanítási Nyelvű Iskola
18
(1123,2)
7 Kirchlechner-Farkas Edit Zsófia 3 / B
EGYÉNI VERSENYZŐK
18
(1128,8)
8 Németh Richárd 4 / A
Budapest, Kandó téri Általános Iskola
18
(1185,9)
9 Pulai Máté 4 / A
Budapest, Néri Szent Fülöp Katolikus Általános Iskola
17
(1060,9)
10 Várnagy Ádám 4 / N
Budapest, Lágymányosi Bárdos Lajos Általános Iskola és Gimnázium
17
(1086,5)
11 Polgár Eszter 4 / A
Budapest, Gádor Általános Iskola
17
(1103,2)
12 Juhász Jázmin Kamilla 3 / A
Budapest, Újpesti Karinthy Frigyes M-A Két Tanítási Nyelvű Iskola
17
(1108,8)
13 Ferenczy Dominik 4 / B
Budapest, Kossuth Lajos Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Ált. Iskola
16
(1022,7)
14 Simon Viktória 4 / B
Budapest, Budapest XVI. ker. Arany János Általános Iskola
14
(903,6)
15 Csanády Csillag 4 / C
EGYÉNI VERSENYZŐK
13
(881,5)
16 Horváth Réka 4 / B
Budapest, Óbudai Harrer Pál Általános Iskola
13
(936,5)
17 Fejérvári Lorina 2
EGYÉNI VERSENYZŐK
12
(820,5)
18 Tölgyessy Anna 3 / C
EGYÉNI VERSENYZŐK
10
(677,6)
19 Dénes Zsófia 4 / B
Budapest, Kós Károly Általános Iskola
9
(632,7)
20 Tőkei Dorka 4 / B
Budapest, Centenárium Általános Iskola és Szakiskola
8
(605,4)
21 Kirchlechner-Farkas Izabell Krisztina 1 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
6
(416,1)
22 Szilágyi Zita 2 / A
Budapest, Kossuth Lajos Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Ált. Iskola
6
(427,6)
23 Kádi Bence 3 / A
Budapest, Lemhényi Dezső Általános Iskola
5
(373,3)
24 Vörös Gergely 2 / B
Budapest, Kossuth Lajos Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Ált. Iskola
1
(48,3)

*A segédpontokat csak azonos főpontszám esetén vesszük figyelembe, a holtversenyek eldöntésére.

A segédpontok számítása: minden egyes feladatnál, külön-külön megállapítjuk, hogy a versenyzők hány százaléka oldotta meg az adott feladatot. Minden versenyzőnél az általa helyesen megoldott feladatok százalékos értékeit összeadjuk. Így minden versenyző esetében alakul egy százalékos érték, amelyet segédpontnak nevezünk.

A versenyben résztvevő versenyzők „maguk döntik el”, hogy mi a nehéz és mi a könnyű feladat. A nehezebb feladatot kevesebb versenyző tudja megoldani, így a feladathoz kapcsolódó százalékos érték alacsonyabb, míg a könnyebb feladatot többen tudják megoldani, ezért ehhez magasabb százalékos érték kapcsolódik. Ez igaz a feladatok összességét tekintve is. Vagyis a százalékos értékek összege, azaz a segédpont nehezebb feladatok megoldásánál alacsonyabb, míg könnyebb feladatok megoldása esetén magasabb. Ezért soroljuk előbbre az alacsonyabb segédponttal rendelkező versenyzőt – azonos főpontszám mellett.