HelyezésNévPont /
Segédpont*
1 Taylor Sol Nadia 4 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
22
(1463,0)
2 Skultéti-Lampert Anna 3
Velence, Zöldliget Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
18
(1306,7)
3 Darida Dorka 3 / A
Budakeszi, Széchenyi István Általános Iskola
18
(1363,0)
4 Zsigmond Rozi 4 / A
Szigetvár, Dél-Zselic Általános Iskola Istvánffy Miklós Ált. Iskola
17
(1250,4)
5 Wolf Eszter 4
Hódmezővásárhely, Németh László Gimnázium, Általános Iskola és Óvoda
17
(1256,7)
6 Sipos Balázs 4 / A
Mór, Dr. Zimmermann Ágoston Általános Iskola
16
(1231,6)
7 Bereczky Bulcsú 4
Velence, Zöldliget Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
16
(1269,2)
8 Keszei Domonkos 3 / A
Budapest, Szent István Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Isk.
15
(1162,9)
9 D'Agostino Franco 4
Pilisjászfalu, Pilisjászfalui Dózsa György Általános Iskola
14
(1069,1)
10 Bánfi Boglárka 4 / K
Verpelét, Verpeléti Arany János Általános Iskola és Reményi Ede AMI.
13
(994,0)
11 Pörzsölt Péter 4 / C
EGYÉNI VERSENYZŐK
12
(862,8)
12 Förhécz Anna 4 / A
Mór, Dr. Zimmermann Ágoston Általános Iskola
12
(956,5)
13 Kurucz Márton 3 / A
Budapest, Óbudai Harrer Pál Általános Iskola
12
(975,2)
14 Zilahi Anna 4 / A
Mór, Dr. Zimmermann Ágoston Általános Iskola
11
(937,8)
15 Szántó Mihály József 4 / A
Hódmezővásárhely, Szent József Kertvárosi Katolikus Általános Iskola
11
(962,7)
16 Gaál Márton 4 / A
Pécs, BVK Bártfa Utcai Általános Iskolája
10
(881,5)

A döntő feladatsorainak megoldókulcsai megtekinthetők itt: Letöltés

*A segédpontokat csak azonos főpontszám esetén vesszük figyelembe, a holtversenyek eldöntésére.

A segédpontok számítása: minden egyes feladatnál, külön-külön megállapítjuk, hogy a versenyzők hány százaléka oldotta meg az adott feladatot. Minden versenyzőnél az általa helyesen megoldott feladatok százalékos értékeit összeadjuk. Így minden versenyző esetében alakul egy százalékos érték, amelyet segédpontnak nevezünk.

A versenyben résztvevő versenyzők „maguk döntik el”, hogy mi a nehéz és mi a könnyű feladat. A nehezebb feladatot kevesebb versenyző tudja megoldani, így a feladathoz kapcsolódó százalékos érték alacsonyabb, míg a könnyebb feladatot többen tudják megoldani, ezért ehhez magasabb százalékos érték kapcsolódik. Ez igaz a feladatok összességét tekintve is. Vagyis a százalékos értékek összege, azaz a segédpont nehezebb feladatok megoldásánál alacsonyabb, míg könnyebb feladatok megoldása esetén magasabb. Ezért soroljuk előbbre az alacsonyabb segédponttal rendelkező versenyzőt – azonos főpontszám mellett.