HelyezésNévPont /
Segédpont*
1 Szakszon Péter 4 / B
Kisvárda, Szent László Katolikus Gimnázium, Szakgimn., Általános Isk.
24
(1822,0)
2 Gyuricza Emma 4 / A
Budakeszi, Széchenyi István Általános Iskola
23
(1755,3)
3 Vajda Ádám 3
Budapest, Terézvárosi M-A, M-N Két Tannyelvű Általnos Iskola
23
(1766,4)
4 Szeidemann Márton 4
Tata, Talentum Angol-Magyar Általános Iskola, Gimnázium és AMI.
22
(1710,9)
5 Dezsényi Zsófia 3 / A
Budaörs, Bleyer Jakab Német Nemzetiségi Általános Iskola
21
(1644,2)
6 Schmidt Liliána Éva 4 / A
Káld, Suli Harmónia Általános Iskola és Óvoda Káld
21
(1649,8)
7 Jávorka Fanni 4 / A
Kecskemét, Kecskeméti Corvin Mátyás Király Általános Iskola
20
(1527,7)
8 Legoza Ádám 4 / A
Keszthely, Csány-Szendrey Általános Iskola és AMI
20
(1572,0)
9 Tóth Bálint 4 / B
Mór, Dr. Zimmermann Ágoston Általános Iskola
20
(1572,1)
10 Szivek Anikó 4 / A
Dorog, Dorogi Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű és Sport Iskola
19
(1549,7)
11 Nyilas Roxána 4 / A
Győr, Szabadhegyi Magyar-Német Két Tanítási Nyelvű Ált. Isk és K.I
18
(1438,6)
12 Subicz Imre Márton 3 / A
Szolnok, Kassai Úti Magyar-Angol Kéttanítási Nyelvű Általános Iskola
18
(1466,5)
13 Válóczi Marcell 4 / A
Hatvan, Hatvani Kossuth Lajos Általános Iskola
17
(1377,5)
14 Németh Lilla 4 / A
Makó, Kálvin Téri Református Általános Iskola
17
(1399,8)
15 Fekete Fiametta Mia 4 / C
Pécs, Városközponti Iskola Belvárosi Általános Iskola
12
(1038,7)
16 Borza Eszter Virág 3 / A
Tiszaújváros, Kazinczy Ferenc Református Általános Iskola
11
(933,2)
17 Darabos András 3 / B
Siófok, SIOK Vak Bottyán Általános Iskola
11
(955,4)
18 Szabó Adél 4 / A
Kétsoprony, Szent István Katolikus Óvoda és Általános Iskola
11
(961,0)

A döntő feladatsorainak megoldókulcsai megtekinthetők itt: Letöltés

*A segédpontokat csak azonos főpontszám esetén vesszük figyelembe, a holtversenyek eldöntésére.

A segédpontok számítása: minden egyes feladatnál, külön-külön megállapítjuk, hogy a versenyzők hány százaléka oldotta meg az adott feladatot. Minden versenyzőnél az általa helyesen megoldott feladatok százalékos értékeit összeadjuk. Így minden versenyző esetében alakul egy százalékos érték, amelyet segédpontnak nevezünk.

A versenyben résztvevő versenyzők „maguk döntik el”, hogy mi a nehéz és mi a könnyű feladat. A nehezebb feladatot kevesebb versenyző tudja megoldani, így a feladathoz kapcsolódó százalékos érték alacsonyabb, míg a könnyebb feladatot többen tudják megoldani, ezért ehhez magasabb százalékos érték kapcsolódik. Ez igaz a feladatok összességét tekintve is. Vagyis a százalékos értékek összege, azaz a segédpont nehezebb feladatok megoldásánál alacsonyabb, míg könnyebb feladatok megoldása esetén magasabb. Ezért soroljuk előbbre az alacsonyabb segédponttal rendelkező versenyzőt – azonos főpontszám mellett.