HelyezésNévPont /
Segédpont*
1 Tálos Lili Anna 4 / C
Kecskemét, Kecskeméti Corvin Mátyás Király Általános Iskola
23
(1910,2)
2 Vajda Ádám 4 / A
Budapest, Gárdonyi Géza Ált. Isk. és Herman Ottó Tagiskola
22
(1815,5)
3 Fejes Gergő 4 / C
Kecskemét, Kecskeméti Corvin Mátyás Király Általános Iskola
22
(1857,6)
4 Pap Marcell 4 / C
Kecskemét, Kecskeméti Corvin Mátyás Király Általános Iskola
21
(1768,1)
5 Dezsényi Zsófia 4 / A
Budaörs, Bleyer Jakab Német Nemzetiségi Általános Iskola
20
(1636,6)
6 Pohner Gergő 4 / B
Kaposvár, Berzsenyi Dániel Tagiskola
20
(1641,8)
7 Kaszonyi Márk 4 / B
Budapest, Terézvárosi M-A, M-N Két Tannyelvű Általnos Iskola
20
(1683,9)
8 Hajdó Dániel 4 / B
Győr, Győri Arany János Angol-Német Két Tanítási Nyelvű Ált. Isk.
20
(1699,7)
9 Subicz Imre Márton 4 / A
Szolnok, Kassai Úti Magyar-Angol Kéttanítási Nyelvű Általános Iskola
20
(1731,3)
10 Sántha Zétény 4 / C
Miskolc, Miskolci Rónai Ferenc Tagiskola
19
(1599,8)
11 Palcsu Nándor 4 / B
Ebes, Arany János Magyar-Angol Kéttannyelvű Általános Isk. és AMI
19
(1605,1)
12 Lewis Richard 4 / M
Makó, Kálvin Téri Református Általános Iskola
19
(1631,3)
13 Balogh Botond 4 / B
Szombathely, NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium
19
(1641,9)
14 Liska Tamás Barna 3 / A
Békéscsaba, Jankay Tibor K.T.Ny. Ált Iskola Dedinszky Gy. u-i Telephelye
19
(1652,4)
15 Sáreczki Adél 2 / C
EGYÉNI VERSENYZŐK
18
(1552,4)
16 Horváth Bence János 4 / A
Újfehértó, Újfehértói Általános Iskola és AMI. Vasvári Pál Ált.Isk.Tagi
18
(1589,3)
17 Tószegi Tamás 4 / C
EGYÉNI VERSENYZŐK
18
(1594,5)
18 Papp Miklós 4 / B
Pécs, Mecsekaljai Iskola Kovács Béla Általános Iskola
16
(1336,7)
19 László Péter 3 / B
Mór, Dr. Zimmermann Ágoston Általános Iskola
16
(1389,3)

A döntő feladatsorainak megoldókulcsai megtekinthetők itt: Letöltés

*A segédpontokat csak azonos főpontszám esetén vesszük figyelembe, a holtversenyek eldöntésére.

A segédpontok számítása: minden egyes feladatnál, külön-külön megállapítjuk, hogy a versenyzők hány százaléka oldotta meg az adott feladatot. Minden versenyzőnél az általa helyesen megoldott feladatok százalékos értékeit összeadjuk. Így minden versenyző esetében alakul egy százalékos érték, amelyet segédpontnak nevezünk.

A versenyben résztvevő versenyzők „maguk döntik el”, hogy mi a nehéz és mi a könnyű feladat. A nehezebb feladatot kevesebb versenyző tudja megoldani, így a feladathoz kapcsolódó százalékos érték alacsonyabb, míg a könnyebb feladatot többen tudják megoldani, ezért ehhez magasabb százalékos érték kapcsolódik. Ez igaz a feladatok összességét tekintve is. Vagyis a százalékos értékek összege, azaz a segédpont nehezebb feladatok megoldásánál alacsonyabb, míg könnyebb feladatok megoldása esetén magasabb. Ezért soroljuk előbbre az alacsonyabb segédponttal rendelkező versenyzőt – azonos főpontszám mellett.