HelyezésNévPont /
Segédpont*
Továbbjutó
1 Pocsai Nóra 3 / A
Budapest, Krúdy Gyula Általános Iskola
21
(1195,5)
2 Rajnóki Patrik 2 / B
Budapest, OMAKTNYÓÁIG Orchidea MAKTNYÁI Cserkesz utcai Tagintézménye
20
(1150,4)
3 Pápai Benjamin 4 / B
Budapest, International School of Budapest
20
(1195,5)
4 Balázs Ádám 4 / A
Budapest, Budapest XVII. kerületi Czimra Gyula Általános Iskola
19
(1102,3)
5 Timár Dorina 4 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
18
(1110,6)
6 Tánczos Adorján 4 / B
Budapest, Kossuth Lajos Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Ált. Iskola
17
(1048,2)
7 Orosz Márton 4 / B
Budapest, Óbudai Harrer Pál Általános Iskola
17
(1049,7)
8 Kiszel Dóra 4 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
16
(1006,8)
9 Szarka Áron 4 / B
Budapest, Széchenyi István Általános Iskola
16
(1021,9)
10 Kirchlechner-Farkas Izabell Krisztina 3 / A
EGYÉNI VERSENYZŐK
16
(1029,3)
11 Schüsler Alexa 4 / C
Budapest, Óbudai Harrer Pál Általános Iskola
15
(952,7)
12 Takács Anna Viktória 4 / C
Budapest, Török Flóris Általános Iskola
14
(851,3)
13 Viszt Ádám 4 / A
Budapest, Budapest XVII. kerületi Czimra Gyula Általános Iskola
14
(887,3)
14 Kassai Leó 3 / A
Budapest, Kőrösi Csoma Sándor Kéttannyelvű Általános Iskola
13
(865,5)
15 Marosi Noémi 4 / C
Budapest, Kandó téri Általános Iskola
12
(658,7)
16 Láng Dorottya 4 / B
Budapest, Hunyadi János Ének-zenei, Nyelvi Általános Iskola
11
(731,6)
17 Gyulavári Zétény 3 / A
Budapest, Szent István Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Isk.
10
(685,8)
18 Tenki Bianka 4 / A
Budapest, Kossuth Lajos Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Ált. Iskola
10
(728,6)
19 Pótári Bálint 4 / C
Budapest, Kandó téri Általános Iskola
9
(642,2)
20 Traiszta Zina Andrea 3 / B
Budapest, Hunyadi János Ének-zenei, Nyelvi Általános Iskola
9
(658,7)
21 Korodi Alexa Timea 3 / A
Budapest, Molnár Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Ált. Iskola
8
(584,3)
22 Fejér András 4 / A
Budapest, Heuréka Általános Iskola
7
(448,8)

*A segédpontokat csak azonos főpontszám esetén vesszük figyelembe, a holtversenyek eldöntésére.

A segédpontok számítása: minden egyes feladatnál, külön-külön megállapítjuk, hogy a versenyzők hány százaléka oldotta meg az adott feladatot. Minden versenyzőnél az általa helyesen megoldott feladatok százalékos értékeit összeadjuk. Így minden versenyző esetében alakul egy százalékos érték, amelyet segédpontnak nevezünk.

A versenyben résztvevő versenyzők „maguk döntik el”, hogy mi a nehéz és mi a könnyű feladat. A nehezebb feladatot kevesebb versenyző tudja megoldani, így a feladathoz kapcsolódó százalékos érték alacsonyabb, míg a könnyebb feladatot többen tudják megoldani, ezért ehhez magasabb százalékos érték kapcsolódik. Ez igaz a feladatok összességét tekintve is. Vagyis a százalékos értékek összege, azaz a segédpont nehezebb feladatok megoldásánál alacsonyabb, míg könnyebb feladatok megoldása esetén magasabb. Ezért soroljuk előbbre az alacsonyabb segédponttal rendelkező versenyzőt – azonos főpontszám mellett.