Hasznos információk – az 1. forduló tapasztalatai

Rutinos, tapasztalt versenyzőkre is jellemző, hogy sokat gyakorolják a „játék alapelemeit”, akik pedig első ízben vesznek részt a versenyünkön, számukra még fontosabb lehet, ha az „alapokat” többször átvesszük.

Ezért foglaltunk össze néhány hasznos tapasztalatot az első forduló alapján.

Az első forduló meghosszabbított beküldési határideje november 7-én 24 órakor lejárt. Bízunk benne, hogy minden versenyzőnk be tudta küldeni a megoldásokat.  Ha ez mégsem sikerült, úgy máris jövünk az első jó hírrel:

A 2. forduló megnyitásakor újranyitjuk az 1. forduló beküldésének lehetőségét is (papíron és interneten egyaránt): ez azt jelenti, hogy a 2. forduló beküldési határidejéig az 1. forduló megoldásait is befogadjuk.
Fontos: természetesen az 1. forduló megoldásait csak a 3. forduló megnyitásakor közöljük. Az 1. fordulóban elért eredményeket azonban már a 2. fordulóban.

Az 1. forduló néhány hasznos tapasztalata:

Versenyzők figyelmébe:

  • a versenyzői internetes fiók létrehozásához saját, külön email cím szükséges; tehát minden versenyzőnek SAJÁT versenyzői internetes fiókot kell létrehoznia SAJÁT KÜLÖN e-mail címmel; ez azt is jelenti, hogy testvérek sem használhatnak közös e-mail címet. FONTOS: a szülői fiók nem alkalmas arra, hogy azon keresztül a megoldások beküldésre kerüljenek. A szülői fiók CSAK a feladatok megtekintésére használható.
  • a versenyzői internetes fiókban minden benevezett tantárgy csak akkor jelenik meg, ha MINDEN internetes azonosító a megjelölt helyre beírásra kerül! FONTOS: akik korábban versenyeztek és internetes fiókot is létrehoztak, a benevezett tárgyaik feladatait automatikusan betöltöttük a már létrehozott fiókjukba. Tehát ha idén ÚJ fiókot hoztak létre, és beírják a levelükben megkapott internetes azonosítójukat, a rendszer „hibaüzenetet” küld:  úgy érzékeli, hogy az adott internetes kódot már felhasználták – ami valóban így is van, hiszen a korábban létrehozott fiókba ezen kód alapján került be a feladat.  Ilyenkor vagy a korábban létrehozott fiókot kellene ismét „használatba venni”, vagy ha az ÚJ fiókot szeretné használni a versenyző, úgy a feladatok ide helyezésében ügyfélszolgálatunk tud segíteni.
  • internetes megoldás esetén gyakori, hogy a megoldások MENTÉS-re kerülnek, ám BEKÜLDÉS-re nem. FONTOS: a csak mentett megoldások nem érkeznek be hozzánk. Minden esetben klikkelni kell a BEKÜLDÉS gombra, mi csak ekkor kapjuk meg a megoldásokat. A Beküldött megoldások „fülön” ellenőrizhető, hogy sikerült-e a beküldés.

Szülők figyelmébe:

  • a szülők által létrehozott szülői fiókok NEM alkalmasak arra, hogy ezen keresztül a megoldások beküldésre kerüljenek. A szülői fiók (ahogyan a Tehetségtámogató Szülők Klubja leírásában összefoglaltuk) arra szolgál, hogy a szülők figyelemmel kísérhessék gyermekük versenyzését.
  • a szülői fiókba minden versenyző gyermekük minden tantárgya „felvehető” a kiküldött internetes azonosító segítségével. KÜLÖN kezeljük a szülői és a versenyzői fiókokat!

Ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz:

Akár az ügyfélszolgálat email címére akár a verseny honlapján, a Kapcsolatok menün keresztül érkezik kérés, a gyors és hatékony segítségnyújtáshoz szíveskedjenek megadni az alábbi adatokat:

  • a versenyző nevét,
  • osztályát,
  • iskolai nevezés esetén iskola nevét, címét (település és utcanév), a versenyzőt nevező pedagógus nevét;
  • egyéni nevezés esetén a nevezéskor megadott levelezési címet;

Gyorsan és hatékonyan a fenti adatok alapján tudunk segíteni.

Bízunk benne, hogy a fenti tapasztalatok hasznos segítséget jelentenek abban, hogy a 2. fordulót még felkészültebben várhassák versenyzőink, az őket támogató szülők, pedagógusok, mi pedig szükség esetén még gyorsabban és jobban tudjunk segíteni.